sitat fra #scene.no / efnet:

fisk
2002-04-05
#80
kodehumor, noen?

[14:24] <styx> har noen lyst til tipse meg om hvor jeg finner et eksempel p marching cubes/metaballs i C?
[14:29] <vrakrav> styx: http://astronomy.swin.edu.au/~pbourke/modelling/polygonise/
[14:30] <styx> vrakrav: takker :)
[14:30] <kusma_> hva er det for noe skrot?
[14:31] <kusma_> ah
[14:31] <kusma_> masjerende kuber...
[14:31] <kusma_> med litt skrivefeil, velvel
[14:31] <Tick> Masjerende kuber ja
[14:32] <samser> masserende kuber
[14:32] <kusma_> beflende kuber
[14:33] <[zack]> Massasje ved masserende kuber kr.50,-/time....kr.75,-/time inkl. textures.
[14:33] <Tick> [zack]: Hva med bump-map?
[14:33] <[zack]> Tick: ja, det koster 100,-
[14:33] <Tick> [zack]: Eller for ikke snakke om.....
[14:33] <Tick> [zack]: DISPLACEMENT MAPS!!!!!!!!
[14:33] <[zack]> haha
[14:34] <Tick> jeg gr for den siste der jeg ass
[14:34] <[zack]> masserende kuber i wireframe er best.
[14:34] <Tick> hehe
[14:35] <[zack]> som roterer rundt sin egen akse
[14:35] <[zack]> man kan ogs f masserende jelly-kuber...men det er litt klissent.
[14:35] <kusma_> ;)
[14:35] <kusma_> spankende kuber, men det er dyrt..  ;)
[14:35] <[zack]> hehe
[14:35] <samser> alt er naturligvis kodet av yndige thailandske ungpiker
[14:36] <[zack]> spankulerende kubisme
[14:36] <[zack]> en viderefring av Rubick's kube.
[14:36] <[zack]> direkte fortalt av Jon Bing.
[14:36] <[zack]> et hrespill i 1337 akter.
[14:37] <[zack]> kl.12:00 i NRK P1